Administrația Trump închide un post de radio condus de trustul chinez de propagandă

Administrația Trump închide un post de radio condus de trustul chinez de propagandă

Un post de radio controlat de trustul de propagandă al Partidului Comunist Chinez Phoenix TV, a primit ordinul administrației Trump de a-și înceta emisia în 48 de ore, informează Washington Free Beacon

Comisia Federală de Comunicații (FCC) a decis luni că o stație radio cu sediul în Mexic deținută în parte de Phoenix TV – unul dintre organele de propagandă ale regimului comunist chinez – trebuie să-și încheie emisia din cauza mușamalizării legăturilor sala cu China.

Anterior decizie FCC, stația radio exploata o lacună care permite difuzarea conținutului produs în Statele Unite prin turnuri radio străine, cum ar fi cele din Mexic. Phoenix TV, cu sediul central în California, și-a produs conținutul editorial intern și apoi a folosit stația mexicană mai puternică pentru a transmite peste granița SUA.

FCC a refuzat licențierea acelei stații radio, XEWW-AM, pentru că a „omis să includă în aplicația lor un participant cheie, Phoenix Radio, care produce programe Mandarin în studioul său”, a dezvăluit agenția. Phoenix Radio, filiala radio a Phoenix Tv, folosea stația pentru a transmite propagandă chineză în Sudul Californiei, încălcând statutele FCC.

În luna aprilie, Sen. Ted Cruz (R., Texas) a depus eforturi susținute pentru a închide postul de radio. A introdus o legislație prin care a expus modul în care Phoenix TV a folosit o serie de profile corporate pentru a cumpăra stația radio mexicană și pentru a o folosi pentru a transmite propagandă comunistă chineză în Statele Unite.

„Decizia de astăzi trimite un mesaj important lumii, potrivit căruia Statele Unite nu vor permite Chinei să exploateze lacunele FCC și să-și răspândească propaganda folosind undele noastre radio. Și mai important, această decizie este un pas esențial în combaterea eforturilor Partidului Comunist chinez de a controla ceea ce văd, aud și gândesc americanii”.

Hotărârea FCC îi acuză pe proprietarii XEWW-AM că au încercat să ascundă legăturile postului cu Phoenix TV. FCC a declarat că cererea de licențiere a postului nu a dezvăluit rolul Phoenix TV în producerea emisiunilor postului. Licența a fost refuzată pe acest fundament. Deși stația radio poate retrimite cererea de licențiere la o dată ulterioară, este posibil să fie respinsă datorită îngrijorării cu privire la distribuirea propagandei regimului comunist chinez.

Tribuna.US

COMMENTS

WORDPRESS: 0