Gorsuch și Sotomayor apostrofează NPR pentru raportul fals despre cearta pe mască care nu s-a întâmplat niciodată

Gorsuch și Sotomayor apostrofează NPR pentru raportul fals despre cearta pe mască care nu s-a întâmplat niciodată

Publicația The Federalist a publicat acest articol cu privire la scandalul care, se pare că – nu a avut loc!

Judecătorii Curții Supreme a Statelor Unite Neil Gorsuch și Sonia Sotomayor au lansat miercuri o declarație în care dezmint o narațiune falsă publicată de NPR, susținând că judecătorul Gorsuch, desemnat de Trump, a refuzat să poarte mască, în ciuda dorințelor judecătoarei de stânga.

„Ne-a surprins reportajul în care se relata că judecătoarea Sotomayor i-a cerut judecătorului Gorsuch să poarte o mască. Este fals. Deși uneori suntem în dezacord cu privire la lege, suntem colegi și prieteni călduroși”, se arată în declarația judecătorilor.

Mollie Hemingway – Senior Journalism Fellow la Federalist a postat pe rețeaua Twitter:

Wow. Judecătorii Gorsuch și Sotomayor o mustră public pe @NinaTotenberg de la NPR pentru raportul ei fals:
„Reportajul în care s-a relatat că judecătoarea Sotomayor i-a cerut judecătorului Gorsuch să poarte o mască ne-a surprins. Este fals. Deși uneori este posibil să nu fim de acord cu privire la lege, suntem colegi și prieteni călduroși”.

Totenberg a fost, de asemenea, reporterița folosită de colegii ei activiști liberali pentru a lansa atacul ticălos asupra lui Clarence Thomas, în încercarea de a-și scăpa nominalizarea cu mai bine de 30 de ani în urmă.

Cu o zi înainte, Nina Totenberg de la NPR a scris un articol care îl vizează pe Gorsuch și susținea că judecătorul conservator „nu a purtat mască în ciuda grijilor lui Sotomayor legate de COVID, ceea ce a condus-o la telemuncă”.

Nu este prima dată când Totenberg scrie povestiri false pentru a viza judecătorii conservatori. După cum a menționat Mollie Hemingway de la The Federalist, Totenberg, „cel mai părtinitor reporter al NPR”, a fost prima persoană care a amplificat acuzațiile Anitei Hill de hărțuire sexuală împotriva candidatului de atunci SCOTUS, Clarence Thomas, cu ani în urmă.

Potrivit celui mai recent raport al lui Totenberg, care îl defăimează pe Gorsuch, creșterea variantei omicron în SUA l-a determinat pe președintele John Roberts să ceară judecătorilor SCOTUS să se „mascheze”. În timp ce majoritatea judecătorilor s-au conformat, Gorsuch a ales să continue fără a se acoperi fața.

Totenberg, care ține în mod clar ranchiună față de Gorsuch (ea îl numește „justițiar înțepător”), a raportat că alegerea justițiarului este o ofensă adusă lui Sotomayor, care are o multitudine de probleme de sănătate subiacente, inclusiv diabetul. Ea a citat „surse din instanță” pentru a sugera că „Sotomayor nu s-a simțit în siguranță în imediata apropiere a persoanelor care erau demascate”.

„Refuzul său continuu de atunci a însemnat, de asemenea, că Sotomayor nu a participat personal la conferința săptămânală a judecătorilor, ci prin telefon”, a susținut Totenberg.

Deși este adevărat că Sotomayor s-a abținut să asculte argumentele orale în persoană și, în schimb, a ales să se alăture virtual din camerele sale, declarația judecătorilor sugerează în mod clar că decizia ei de a rămâne la distanță nu a rezultat dintr-o disputa cu Gorsuch.

În ciuda declarației judecătorilor, colegii lui Totenberg au continuat să apere povestea ei falsă și chiar au mers atât de departe încât să susțină că cuvintele lui Gorsuch și Sotomayor au fost concepute.

„Sunt surprins de câți corespondenți de la Curtea Supremă pe care îi admir transmit o declarație a doi judecători care este în cel mai bun caz falsă fără niciun context”, a scris David Gura de la NPR.

Actualizare:

La scurt timp după ce The Federalist a publicat articolul de mai sus, judecătorul-șef John Roberts a lansat o declarație în care neagă că a cerut vreodată judecătorilor să poarte măști pe față în timp ce Curtea Supremă era în ședință, în ciuda raportului lui Totenberg care spunea contrariul.

„Nu i-am cerut judecătorului Gorsuch sau oricărui alt judecător să poarte mască pe bancă”, se arată în declarație.

Nota redacției:

Întrucât cu 2 zile înainte Tribuna.US a publicat reportajul Newsmax care este subiectul acestei dispute, am considerat ca absolut necesar să cunoașteți și consecințele produse de acea relatare originată de jurnalista NinaTotenberg de la NPR.

COMMENTS

WORDPRESS: 0